Samsung UE32J5600AW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung UE32J5600AW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

johnnyvangestel 12-01-2016
Geschreven voor: Samsung UE32J5600AW

Ik was eigenlijk op zoek naar een andere tv, maar deze was er niet meer.
Kon deze met flinke korting krijgen bij euronics in rijen.
En ik moet zeggen hij bevalt prima.
Heel gemakkelijk te installeren, mooi en simpel menu's, de wifi setup was binnen 1 minuut gedaan zodat ik via de tv internet op kon.
Heb er een samsung setop box op staan, en alles is met 1 AB te bedienen.
De tv regelt alles voor je, en jij hoeft alleen maar op oke te klikken :)
Zet je de tv op sleeptimer, dan schakeld deze geheel uit en neemt tevens de samsung decoder mee en word deze ook afgesloten.
Al met al ben ik zeer tevreden met zowel de TV, het geluid als de bediening.
Ook zitten er vele app's op zoals twitter, facebook, g+, youtube en nog een hele berg, maar ik gebruik alleen de 1e 2 die ik hier noem, en ook dat gaat erg vlot en gemakkelijk.
Er zit ook een aansluiting op voor een C+ module, maar die is bij mij niet in gebruik door de setop box.
Maar mocht ik daar wel van gebruik maken, dan is hij geschikt voor ziggo en kun je op je slaapkamer alles ontvangen, wat je in je woonkamer ontvangt op je horizon box.
Dus b.v. ook beneden kijken, en boven afkijken.
Voor de prijs (zonder korting ) heb je een mooie tv die er netjes en slank uitziet in je woon of slaapkamer.
Ik heb er geen spijt van van deze aankoop.

hh 01-08-2016

Hoezo een hele berg apps ? Ik ben op zoek naar een lijst van Samsung apps juist omdat ik maar een paar apps (

hh 02-08-2016

aanvulling: paar apps meegeleverd heb gekregen. Of doe ik iets fout bij de installatie ? hh